Oh! Mireu quanta gent ha vist el meu bloq

divendres, 10 de febrer del 2012

Kenia3

Ha estat fantastica la expedicio de 3 dies que hem fet.
Primer dia: LA PETITA ARISTOCRACIA POSTCOLONIAL.
Des de Kitale varem anar uns 20 kilometres al nord i varem acampar al jardi d un home angles nascut a Kenia i que havia passat de ser un gran terratenient en epoca dels pares a una casa amb un gran jardi on hi tenia 3 tendes, amb bany, i sala d estar per llogar i terreny per acampar, tot molt net i ben posat. Es podia sopar a la casa (15 euros), i aixo varem fer. Envoltats de servei varem menjar a l estil angles.
Segon dia. Varem anar a Singa amb matutu (taxi furgoneta colectiva) i alla un 4x4 ens va portar fins a Parua, un poble a 2700 m d altitud. Varem anar a l escola primaria i alla ens varen proporcionar un guia per a fer una excursio al pic Sondang (6 hores). Va ser molt i molt bonic doncs a 3000 metres a part de la vista ho havia una petita vall molt ben conreuada amb patates i cebes i amb barraques molt ben cuidades.
Varem passar la nit a la sala de profes de l'escola. va anar be no varem tenir fred.
Al vespre vaig donar "una classe" als alumnes interns responen a moltes preguntes sobre la nostre civilitzacio i costums.
Una imatge fantastica var ser veure tots els alumnes despedint nos al mati.
Aquesta es una zona on els habitants son de la tribu pokot, i no han pogut estar mes amables amb nosaltres.
Per tornar de Parua una moto ens ha portat els equipatjes (1 euro per motxilla) i hem fet a peu els 10 kilomeres de tornada de Parua a la carretera principal. Llavors hem visitat altres pobles de la mateixa etnia on alguna dona encara portava el vestit tradicional.